Agnieszka Wasilewska

Chief Operating Officer od stycznia 2019. Do Ogilvy dołączyłam w październiku 2014 jako Client Service Director odpowiedzialny za zintegrowany dział obslugi Klienta. W branży reklamowej od 2002.

Pierwsze kroki stawiałam w agencji TBWA, później przez 10 lat pracowałam w McCann Worldgroup, pełniąc w latach 2008-2012 rolę Managing Directora agencji interaktywnej MRM Worldwide oraz Partnera agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. W 2012 objęłam stanowisko Business Development Directora, stając na czele zintegrowanych projektów kluczowych klientów agencji.

W branży reklamowo-komunikacyjnej jest dla mnie ważna ciągła zmiana, a w szczególności elastyczne dostosowywanie się oraz wychodzenie naprzeciw zmieniającym się potrzebom konsumentów.

Dlatego mój ulubiony cytat Davida Ogilvy to: Encourage innovation. Change is our lifeblood, stagnation our death knell.

Anna Lelonkiewicz

Z branżą reklamową jestem związana od 2001 roku. W Ogilvy pracuję już 8 lat, a karierę zaczynałam od stanowiska Account Supervisor. Tutaj naprawdę nauczyłam się, jak budować dojrzały zespół i sprawnie zarządzać biznesem. Tutaj też od stycznia 2018 roku objęłam stanowisko Business Directora odpowiedzialnego za rozwój współpracy z Klientami agencji oraz za pozyskiwanie nowych kontrahentów.

Nie mogę sobie wyobrazić ciekawszej i bardziej dynamicznej pracy na styku najważniejszych obszarów funkcjonowania firm i marek. Nowe zadania komunikacyjne wciąż pokazują, jak zmienia się rynek, jak ewoluują sami konsumenci, personifikują i rozwijają marki. Możliwość współtworzenia nowych platform komunikacyjnych z Klientami, kreacją, strategią i produkcją to nagroda sama w sobie.

To niezwykle ekscytujący, ale i niełatwy biznes, dlatego doceniam realizm sytuacyjny Davida Ogilvy’ego, który powiedział m.in.: Don’t expect your agency to pay for all the dry holes they drill on your behalf.

Elżbieta Twardowska

Jestem Dyrektorem Strategicznym, w Ogilvy od 1999 roku.

Mogłabym powiedzieć, że od momentu, gdy zaczynałam swoją przygodę z reklamą do dziś, zmieniło się wszystko: spojrzenie na to, jak reklama działa, jak wygląda brief kreatywny, kanały dotarcia… wygląda jednak na to, że pewne rzeczy nie zmieniły się w ogóle.

INSIGHT. Nasze małe (bądź duże) codzienne „wows”, szczególnie ważne w czasach, gdy marki muszą walczyć nie tyle o widoczność, co przede wszystkim o zaangażowanie swoich konsumentów. Chcemy tworzyć komunikację, która wnosi wartość do życia ludzi, a znalezienie odpowiedzi na pytanie „dlaczego to, co robimy będzie obchodzić naszych konsumentów” staje się jednym z ważniejszych zadań, przed którymi stajemy.

IDEA. Pomysł, który sprzedaje i długofalowo buduje markę. Nie chodzi o to, aby kampania była po prostu „360°”, ale żeby poprzez dobrze dobrany komunikat i adekwatny punkt kontaktu przełamywała konkretne bariery w zachowaniu.

The psychiatrists say that everybody should have a hobby. The hobby I recommend is advertising. (David Ogilvy)

Maciej Twardowski

Nie noszę garniturów. Częściej noszę lajkrę, ale zdjęć z szosowych tras tutaj nie umieszczam. Są na aplikacji Strava, której używam gdy jeżdżę na rowerze. Zajmuję się komunikacją reklamową od 13 lat. “Idea is God” – w to wierzę. Teraz jednak to gdzie i jak zostanie ona użyta ma naprawdę kluczowe znaczenie. Lubię myśli, które po latach stają się jeszcze bardziej aktualne niż wtedy gdy powstały:

“In the modern world of business it is useless to be a creative original thinker unless you can also sell what you create.” – David Ogilvy

Anna Chyłek

W Ogilvy od 2010 roku odpowiadam za HR. Zajmuję się rekrutacją, planowaniem szkoleń, ewaluacjami oraz wieloma innymi zagadnieniami mniej lub bardziej związanymi z obszarem human resources.

Swoją przygodę z rekrutacją rozpoczęłam ponad 10 lat temu, pracując jako headhunter. Obsługiwałam głównie sieciowe i lokalne agencje reklamowe oraz działy marketingu branży FMCG i farmacji.

Skończyłam psychologię (UAM) oraz studia podyplomowe dotyczące polityki szkoleniowej (WSFiZ) i prowadzenia treningów umiejętności poznawczych (UW).

Mam szczęście, bo mam najciekawszą pracę w całej Agencji.

Mój ulubiony cytat Davida Ogilvy’ego brzmi: When people aren’t having good fun, they seldom produce good work.

Joanna Kania

W Ogilvy & Mather jestem od lutego 2016. Odpowiadam za koordynację, nadzór i bezpośrednią organizację pracy recepcji, a także za wszelkie zadania związane z całościową opieką administracją nad biurem.

Mój ulubiony cytat D.Ogilvy’ego: Hard work never killed a man. Men die of boredom, psychological conflict and disease. They do not die of hard work.