Żywiec – Chce się Ż

Żywiec to legenda polskiego piwa. Dobry smak i bezpieczny wybór w każdej sytuacji. To jednak za mało, aby utrzymać status ikony.

Żywiec chce wrócić na należną mu pozycję, ale aby tak się stało, musi się dokonać transformacja w myśleniu konsumentów z: „to piwo, które lubię” na: „to moje piwo”. A to z kolei wymaga idei, która poruszy ich serca i spowoduje… że będzie im się bardziej chciało Ż!

„Chce się Ż” to esencja apetytu na życie, a Żywiec to pierwsza marka piwa, która odważyła się pokazać siebie bez kontekstu chmielu i tradycji warzenia produktu.

Pierwszy raz od dawna pokazujemy markę, która towarzyszy swoim konsumentom. Nie pokazuje „jak żyć”, ale uczestniczy w życiu i to we wszystkich jego aspektach: i tych dobrych, i tych złych. Cokolwiek się dzieje, ciesz się życiem i bierz z niego jak najwięcej. Bo taki jest Żywiec – zawsze chcesz więcej!