nju mobile – Rewolucjan

W nju mobile każda nowa oferta jest rewolucyjna. Dlatego wprowadzenie dodatkowej karty, podpiętej pod aktualny numer nju, z której użytkownik może korzystać bez limitów za 9 zł, wymagało równie rewolucyjnej komunikacji.

Jak sprawić, żeby oferta została zapamiętana w natłoku komunikatów konkurencji? Co zrobić, żeby konsumenci zrozumieli, że 9 zł w nju to znacznie mniej niż „0” u innych operatorów (bo tamci oferują rozmowy za darmo tylko we własnych sieciach)?

Stworzyliśmy postać Rewolucjana, który łamie przyzwyczajenia na rynku komunikacyjnym. Rewolucjan z gilotyną z czasów rewolucji, tnący koszty do 9 zł pojawił się w TV, na outdoorach, w digitalu i social media. Mnemoniczna postać wraz ze swoim narzędziem tak dobrze zakomunikowała przekaz, że nowa oferta nju szybko stała się bestsellerem!